Premium
Het beste van De Telegraaf
Twee besmette Nederlanders op Celebrity Millenium
Corona aan boord raadsel: ’Jammer als eerste cruise zo’n negatieve smet krijgt’
:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/6ad1ef20-ca97-11eb-b9cc-02d1dbdc35d1.jpg)
PHILIPSBURG - Een cruise met een flink Nederlands tintje draait uit op een zorgenkindje. Ondanks dat alleen gevaccineerden aan boord van de Celebrity Millennium zijn, zijn toch twee mensen besmet. Terwijl het schip naar Sint-Maarten vaart, wordt aan boord koortsachtig onderzoek gedaan.
:quality(50)/cdn-kiosk-api.telegraaf.nl/6ad1ef20-ca97-11eb-b9cc-02d1dbdc35d1.jpg)